Me and my boys!

















Jajjemensan idag har jag och mina fina pojkar (Rickard, Algot och Sigge) gått på en liten utflykt tillsammans, hittade ett fint ställe vid vandringsleden som vi eller jag fotade lite vid. Så idag har hundarna fått två lite längre promenader.

För på dagen så gick jag på ett ställe mitt ute i skogen som jag inte gått på innan, där mötte vid ett rådjur, en älg som vi nog störde då den låg ner när vi kom men hoppade snabbt upp då jag började hojta på Algot som började springa efter den typ. Knasgubben Algot är en riktig hejare på att leta efter vilt, han spårar hejvilt och vill gärna jaga, inte för att jag vet vad han skulle göra om han stod öga mot öga med en älg, Förmodligen skulle han skita på sig! Men idag var han totalt omöjlig och skulle promt dra efter vilt, så det var bara att koppla honom och ge tilliten till Sigge som fick springa lös för sig själv. Han är så himla duktig, han bryr sig verkligen inte om vilt vilket är jätte bra.

Efter den där kvällspromenaden som vi tog som jag skrev om först så tänkte vi åka och spana efter älgar, men det vi fick span på var Rebecka och Jörgens bil som stod i skogen. Så då träffade vi dom en stund så Hugo och Sigge fick busa lite, och Algot fick bita Hugo lite i kinden (Algots sätt att säga till Hugo när han är jobbig)

Nu ska vi bara slöa hela denna kvällen, känner mig rätt trött så det blir nog inte jätte sent i säng.

Kommentarer
Sara
2012-06-30, klockan 08:19:52

Jättefina bilder :)) Skoj att du vågade vara med också!

Svar: Tack tack :) snäll du är!
linaalgotsigge.blogg.se

Rebecka
2012-06-30, klockan 10:22:29

Haha vilken poser Sigge är! På bild fyra satt han ju jättetjusigt :) Jättefina bilder verkligen, gillade den andra på Rickard och Algot och även den på dig och Siggebus!

neeej nu måste jag ju också köpa ett nytt objektiv! Haha blir superavis ju ;)

Svar: Ja han är en riktig poser, därför det blir mest kort på honom för han kan ju iaf stå still ;) haha
haha kööööp :D så kan vi gå och fotonörda oss tillsammans!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0