Skogsbilder del 1



Idag har vi tagit en promenad i skogen med Rebecka och Hugo, vi klarade oss till största del från regnet så Rebecka och jag kunde ta en massa bilder på grabbarna som verkade överlyckliga av att se varandra för dom busade hejvilt och hade jätte roligt =) Stor och liten har verkligen roligt tillsammans!

Jag tog massor med bilder med nya objektivet och jag måste säga att jag är nöjd med det, fick rätt skapliga bilder tycker jag. Mycket roligare att fota nu tycker jag! Rickard tyckte nog att vi var jätte tråkiga som mestadels satt på marken och fotograferade hundarna, det kommenterade han med "Jag kunde lika gärna varit hemma" =P Men jag tror ändå han tyckte det var kul. Han fick agera modell tillsammans med hundarna. Dessa bilder kommer i "Skogsbilder del 2" om en liten stund, tyckte det var bäst att dela upp bilderna något. Blir så många bilder i samma inlägg annars.

Så på återseende om en stund!

Kommentarer
Rebecka
2012-06-24, klockan 17:30:49

Haha åhh Sigge, hur har du bakbenet på första bilden egentligen!? Finaste grabbarna.

Svar: haha ja jag vet inte vad han sysslar med den galningen ;) men nog är dom fina grabbhalvorna!
linaalgotsigge.blogg.se

Carina
2012-06-29, klockan 13:45:12

Fantastiska bilder, så fulla av liv!

Svar: Tack så jätte mycket!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0