Slöardag!







Bjuder på några bilder från gårdagens promenad i skogen

Ja idag har det verkligen varit en slappardag, har inte gjort speciellt mycket mer än att tvättat, hälsar på Rickards mamma, och slöat! Har egentligen inte mycket alls att säga om dagen då det inte hänt speciellt mycket som sagt =) Hundarna har fått legat på Rickards föräldrars gräsmatta och slöat när vi var där, Sigge var riktigt irriterad på flugorna som flög runt hans huvud så han gjorde riktigt snygga grimaser och högg i luften efter dom jobbiga flugorna. Hade önskat jag hade haft med mig min mobil så jag hade kunnat filmat honom, för han såg riktigt rolig ut =) Knaspojken!

Imorgon blir det som sagt Varberg för lite fågelskådning och fågelfotografering, kanske kanske kanske vi hinner in en snabbis på Ullared, om det inte är för mycket folk vill säga. Vilket det förmodligen är, så det blir säkert inget. Men vi får se!

Nu ska vi äta jordgubbar och bara slappa resten av kvällen.
Ha det fint allihopa!

Kommentarer
Janette
2012-06-30, klockan 23:37:53

Hej du!
Gott med slöardagar ibland. Men jag tycker inte att du slöat så värst mycket. Du har ju varit ute med doggarna och rastat gubben och tagit massor med fina bilder som du visar här. Så du får nog slöa en annan dag!.
Kram på dig.

Svar: hehe ja, så är det kanske. Men det känns ändå som en slöardag när man planerat att göra så mycket annat som inte blivit gjort. Men men jag hinner väl göra det någon annan dag. Kram!
linaalgotsigge.blogg.se

emma
2012-07-03, klockan 22:40:13

hahaha jag läste rikards namn istället för sigge när det stod: "Sigge var riktigt irriterad på flugorna som flög runt hans huvud så han gjorde riktigt snygga grimaser och högg i luften efter dom jobbiga flugorna." :D
puss!!

Svar: hahaha ja det hade sett ut det ;) hade varit en syn för livet! PUSS påre sötrumpa!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0