Sommarväder!




Min älskade fina grabb!

Jaha ja då var det Måndag igen, och ny vecka. Jobbar tre nätter från Tisd-Torsd, så jag vet vad jag ska göra denna veckan. Men är ju ledig i midsommar så det gör mig inte så mycket att jobba nu i veckan.

Idag har vi gått upp tidigt och varit till Ullared/Gekås, blev lite shopping i form av hundsaker (en hundbädd till Algot som han ska ha i bilen, hundgodis som luktar URK, bajspåsar) sen köpte jag lite annat smått och gott (dörrdekoration i form av ett hjärta, nyckelskåp, kläder till Rickard, filtar till hundarna, cd-skiva med mera)

På eftermiddagen så tog jag och Rebecka med oss hundarna och gick till hundklubben, tyvärr så började det ösregna som faaen så vi blev dyngsura och kalla. Men vi tränade lite lydnad i ösregnet och gjorde en platsläggning med buspojkarna bredvid varandra och det skötte dom riktigt bra måste jag säga. Sigge tyckte dock det var lite otäckt att ligga i det blöta gräset, varför förstår jag inte då han var genomblöt redan. Men var väl kallt och otäck!

Nu ska vi bara fortsätta ta det lugnt resten av kvällen och hålla oss inne då det regnar fortfarande =)

Kommentarer
emma
2012-06-19, klockan 18:39:16

hu vad tråkigt med regn :/ det är ingen vidare sommar det hära känns det som. fina bilder iallafall! puce


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0