Ett starkt farväl..






Bjuder på några bilder på Algot pojken

Nu har vi tagit farväl av min mormor som avled endast 70 år gammal väldigt hastigt och oväntat, det var alltså begravning igår och det var fint men samtidigt väldigt sorgligt såklart. Men det känns skönt att få ett avslut eller hur man ska säga. Nu tror jag mormor har det bra, nu vandrar hon nog runt i nån stor skog med svampkorgen i högsta hugg och letar efter dom bästa svampställena. Vila i frid mormor, nu slipper du lida mer!

Nu går livet vidare och jag tänker inte ta något eller någon förgivet mer. Är så glad för alla fina männniskor som finns omkring mig.

Igår så blev det då 8 timmars bilåkande ungefär, sen några timmar med begravning. Sen kom vi hem vid 22 och hämtade hundarna hos Rickards föräldrar. Efter det så var vi rätt slut och gick och la oss.
Idag har vi varit med hundarna i skogen, kallt och ruggigt väder har det varit. Imorse vaknade man av att det låg SNÖ (!!!) på taken och på gräsmattan. Då blev jag nästan förbaskad då jag ser fram emot våren så mkt och verkligen trodde att den var här.

Ikväll ska vi slappa och kolla på tv, äta tacos och kolla på film =) Det är grejer det!

Kommentarer
Rebecka
2012-03-31, klockan 23:06:39

Sötaste Algotplutt! :)



Hoppas det blev en fin begravning och att hon har det bra där hon är nu.


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0