Mina fluffbollar!





Onsdag, är det idag och då innebär det skola. Så vi har haft italienskaprov idag på verb, som jag tror gick bra. Får väl hoppas på det bästa. Sen hade vi även psykologi, flumkursen nummer 1. Men det är ganska intressant faktiskt.

För en stund sedan stack jag ut med hundarna i skogen så dom fick springa av sig, lite godissök och lydnadsträning blev det också. Lite fotgående, läggande och ställande under gång och inkallning fick det bli idag. Imorgon är det dags för kurs igen, så då måste vi ju hålla oss lite uppdaterade. Imorgon blir det kanske lite agility innan kursen också, vi får se vad vi orkar med. Har lite annat att ordna imorgon eftersom vi åker på begravningen på Fredag.

Men nu ska jag bara slappa, för sen blir det till att jobba.

Kommentarer
Mille & matte
2012-03-29, klockan 06:53:01

Sv: Då åker nog jack russels upp på listan för vad nästa hund skall bli :) tack så mycket, algot och sigge är också ett par riktiga charmvovvar :)

Sara
2012-03-30, klockan 04:58:37

Sötaste killarna! :))


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0