Dalarna











Jahapp då var man hemkommen från några dagars semester. Vi åkte i Onsdags och kom hem igår Söndag. Det har varit en bra och trevlig helg, tyvärr inte så mycket aktivitet för min del som jag velat då jag varit förkyld och halvdäckad i skallen. Hade gärna gått långpromenader med hundarna och fotat lite, men jag orkade bara inte. Men vi har hälsat på Rickards mormor en sväng i Söderbärke och sen fick vi besök av Rickards morbror och mormor på Lördagen. Annars gjorde vi inte så jätte mycket, men det var skönt att bara komma hemifrån en stund.

Idag ska jag bara slappa, är helt färdig och trött hela tiden. Förkylningen verkar inte vilja gå över, utan jag är fortfarande jätte snorig och hostig. Känns mindre bra då jag ska jobba imorgon natt. Aja vi får väl se om jag piggnar till tills imorgon. Annars är det inte mycket att göra. Hundarna ligger här helt däckade, vi var ut en liten sväng i skogen och det var verkligen dövarmt. Så jag tror dom är trötta efter det!

Nu blir det vila!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0