Fullspäckat till tusen..




Grabbarna ligger i gräset och spanar på alla löpare som springer förbi. konstiga typer tyckte dom nog!

Idag har jag som sagt varit i skolan, läraren drog ut på tiden med över en halv timme. Och jag skulle hämta Rickard kl 16 på hans jobb, och då slutade jag. Sen hade jag två mil att åka också, så han fick vänta ett bra tag.
Sen var det bara att dra ut i skogen med hundarna och sen handla. Så nu har vi ätit och är helt slut nu känner jag. Idag har hundarna fått en vilodag, kan dom behöva efter gårdagen. Dom är rätt trötta också och blir det av värmen. Imorgon är det hundkurs, och kanske agility innan om det inte är för varmt. Då blir väl Sigge helt slut om han ska köra agility innan hundkursen. Då lär han inte orka några lydnadsövningar =P

Har inte så mycket mer att skriva än att jag får besök i helgen av min mamma och farmor, ska bli så roligt att dom kommer hit. Som det alltid är!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0