Helgen som gått..


Abbeliten bland tussilago

I helgen har jag haft besök av mamma och farmor, var jätte trevligt. I Fredags åt vi god mat på ett ställe i Värnamo, sen var vi mätta och belåtna hela den kvällen. I Lördags blev det ullared för hela slanten, var drygt mycket folk där så det blev inte jätte mycket shopping. På kvällen lagade jag lite mat till de andra och vi bara slappade och hade det trevligt. Så det var en lyckad helg måste jag säga! =) Igår var vi och skrev på kontraktet till vårat hus, och det känns väldigt bra måste jag säga. Var så fint där ute nu när det är vår. Vitsippor och grönska överallt.

Så hundarna har fått en riktig slapparhelg, så idag blir det träning på hundklubben i eftermiddag tillsammans med Rebecka och Hugo. Sen måste jag plugga då vi har ett glosprov på italienskan på Onsdag som jag ännu inte pluggat alls på. Nästan 100 glosor tror jag det är, vissa kan man ju men andra kan man inte alls.

Nu ska vi slappa lite fram tills vi ska åka till klubben, får se om jag skriver mer senare annars blir det imorgon.

Kommentarer
Rebecka
2012-05-08, klockan 19:12:20

Linis! Jag skulle vilja göra om din header med lite nyare bilder på vovvarna.. vad tror du om det? :)

Janette
2012-05-08, klockan 20:46:07

Hej du!

Låter som en riktigt mysig helg!

Hoppas glosprovet gick/ går bra.

Kram


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0