Mobilbilder - bildbomb


Siggebusen bland blomster


Poserar lite i skogen


Pojkarna på hundklubben


Hm, ja inte vet jag vad Hugo vill säga med det där?


Algots mamma Alice, från hundträffen i Hässleholm


Algot, Elton och Amadeus i skogen


Minou med sin nyfunne vän Amadeus


Alla fyra grabbarna i familjen =P


Väntar på att få komma in på agilityplanen


Algot bland fina blommor


Hugo kan sitta still bara han vill =D

Ja det fick bli lite blandade bilder från olika tillfällen från min mobil, blir ganska bra bilder med min nya telefon. Så jag är rätt nöjd!

Nu har jag och Rebecka varit iväg och tränat med hundarna på hundklubben iallafall, det blev lite agility och lydnad blandat med en massa bus mellan Hugo och Sigge. Sigge skötte sig bra på agilityn tycker jag. Nu flyter slalomet på bra och han kan göra det helt självmant utan att jag behöver visa honom hela tiden.

Nu ska jag hänga lite tvätt och fixa lite för imorgon åker vi till Dalarna över helgen. Eller imorgon ska vi till Lindesberg först och vara där en natt, och sen på Torsdag åker vi vidare till Säfsen (som kanske inte ligger i Dalarna?) men vi ska hälsa på Rickards släkt i Dalarna. Det ska bli skönt att komma iväg lite faktiskt

Men jag tar med mig datorn upp dit så får vi se om jag hinner blogga något. Brukar vara fullsmäckat när vi är där.

Kommentarer
Rebecka
2012-05-15, klockan 17:05:00

Vilka tjusiga bilder på tjusiga vovvar! Sigge blev himla fin där på stocken. Snygg bild på alla fyra grabbarna med! Haha Fido och Hugo ser inte kloka ut! Men vilken sötis Algots mamma är :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0