Trimmad




Min stiliga vackra siggepojk nytrimmad och tjusig =)

Ja nu är han hemma igen min fina pojke, visst blev han fin? Tog några timmar att få bort allt det där lurvet han hade innan. Mycket jobb för Janette (hans uppfödare) Efter trimningen blev jag bjuden på god rabarberpaj och kaffe i Janettes trädgård. Trevligt!

Sen tog hämtade jag Rickard från jobbet och så tog vi en liten fotorunda vid dammarna med hundarna, får lägga upp fler bilder sen eller imorgon. Nu är Sigge trött och vill helst bara sova.

Nu ska jag sätta mig och leta efter nått fint halsband till Algot, hittar verkligen inget som jag vill ha till honom. Hmm det tål att tänkas på.


Kommentarer
Rebecka
2012-05-28, klockan 20:04:23

Men vilka fina bilder! Du borde verkligen fota med systemkameran oftare, blir ju superbra bilder :)



Och Siggebus blev fin han med, det var väldans vad mörka öron han fick. sötnöten

Sara
2012-05-28, klockan 21:50:00

WOW vad snygg han blev :)) Jättefina kort.


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0