Jodå jag är här!



Har bara inte haft så mycket att skriva om på senaste tiden då det varit så fullt upp med allt som har med skolan att göra. Men ska försöka att skriva lite oftare.

På senaste tiden har vi hunnit med lite allt möjligt, varit på Nordens största julmarkna på Huseby och det var jätte mysigt där. Sen har min kära mamma varit här under förra veckan och då var vi på Gekås och handlade lite julklappar och sen gjorde vi lite annat. Sen nu i helgen har jag varit i Göteborg med några klasskompisar och ätit julbord, det var en trevlig tripp =)
 
Idag har jag och Rebecka tagit en skogstur med hundarna som busade så vilt så att Hugo hoppade rätt på Rebecka som ramlade omkull, jag blev livrädd då hon är gravid (jag vet jätte roligt =D ) och hon blev nog själv chockad. Men hon ramlade på rumpan som tur var och vi kunde efteråt skratta åt det hela då det såg så dumt ut när Hugo kom flygandes typ 1½ meter i luften =P haha Efter detta blev Hugo VÄLDIGT lyhörd kan jag säga, och försiktig såfort han kom nära Rebecka så kanske med lite tur så har han förstått att han måste ta det lugnt när han är runt henne.
 
Nu ligger mina hundar totalt utslagna här i soffan så dom är nog nöjda med skogsturen, vilket är bra då jag , Rickard och hans mamma ska in till Värnamo sen för att handla lite julklappar och en ny dammsugare då våran strejkar. Har handlat en hel del julklappar redan så det känns skönt. Till Algot har jag köpt ett nytt halsband som han får som en för tidig julklapp sedan så får det bli lite småpaket som dem får på julafton. Dom gillar ju att slita upp paket och äta upp det goda innehållet som brukar finnas där =P
 
Men nu ska jag fixa lite här hemma innan vi ska åka!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0