Julen är på g!




Ja nu har det äntligen kommit lite snö med betoning på lite då för det är bara så att det är lite vitt på marken, men jag är glad iallafall. Man får lite känsla av att det snart är jul =) Hundarna eller ja Sigge är förtjust i snö och blir smått galen när vi är ute och får sånna dampryck och springer och bråkar med Algot.

I veckan har har jag köpt en del julklappar och även slagit en en hel del julklappar, har haft mycket tid över då jag inte gått i skolan denna vecka då de andra är på praktik (jag ska göra en validering och bara praktisera tre dagar denna period) Så det är skönt att man kan tilbringa lite mer tid med hundarna och även greja lite här hemma.

Ljusstakarna är nu uppsatta här i veckan, sen fixade jag adventsljusstaken igår med mossa och ljus (som ni ser på den första bilden här) Imorgon ska vi städa och baka lussebullar tänkte jag och kanske något mer ätbart. Vore skönt att bara ta det lugnt första advent, se på nån film och slappa lite =) Men vi får se vad som blir!
 
Ikväll ska vi till Rickards föräldrar då det är hockey på tv, jag och Eva får väl samtala lite medans karlarna är galna över hockeyn.

Men först ska vi handla lite och hämta ut två paket som innehåller en julklapp blandannat =)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0