Min vecka i mobilbilder:



Jag har ju instagram (en bildblogg på mobilen för er som inte vet) såg nu att här på blogg.se så kan man ansluta sig till sitt instagramkonto och ta bilder därifrån. Därför bjuder jag på några bilder från veckan som är tagna med mobilen.

Veckan har bland annat innehållit: Bullbak (Bakade en jäkla massa) Biobesök (vi var och såg Hypnotisören i Tisdags, och den var bra!) Skogspromenad gånger två med Rebecka och hundarna. Sen lite allmänt hundmys då!

Nu är det helg och mitt lov är snart slut, på Tisdag börjar jag skolan igen känns lite sisådär. Alltid skönt med lite lov =) Men trivs även i skolan så.
 
Idag ska jag jobba, blir bara en natt så det är inte så farligt. Imorgon Lördag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ta det lugnt och aktivera hundarna lite tror jag. Kanske en cykeltur! Och såklart någon långpromenad.

Nu ska jag ut med hundarna, får se om det regnar ute annars tar jag med mig kameran och fotar mina små odjur.
 
 

Kommentarer
Andrea
2012-11-02, klockan 21:21:22

Verkar som att du haft en mysig vecka! :)

Rebecka
2012-11-03, klockan 11:54:58

Åhhh, mumma vilka bullar! :D

Janette
2012-11-05, klockan 18:41:51

Hej!
Håller med Rebecka, dom vill man gärna smaka!
Ha det!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0