Bråda dagar!



Ja igår hade jag verkligen en fullspäckad dag, det började med att jag följde med Rickard när han skulle på sin löparrunda, så jag tog cykeln och cyklade 7,5 km (utan hundar då) Sen så gick jag en långpromenad med hundarna, Sigge fick ha sin klövjeväska och bära lite bajspåsar, han var duktig och skötte sig bra =) Dock ska jag aldrig mer ha rullkoppel när jag går på större vägar (det är inte bra överhuvudtaget, känns klumpigt då man vill ha dem i kort koppel) Vi passerade andra hundar, hästar och människor men Sigge höll sig lugnt och duktig.

Efter den promenaden så satt jag och pluggade HELA dagen, slutade inte förrens sent på kvällen. Hade två prov idag som inte var mycket att plugga inför, för det första så blev det inget prov alls av det ena utan mer ett gruppsamtal i klassen. Och det andra provet var bara några frågor, så det tror jag gick ganska bra. Vi får väl se när jag får tillbaka det. Nu har jag lite annat att plugga på inför imorgon, så det är väl det jag ska göra nu tänkte jag. Hundarna sussar då Rickard var ute med dom på långpromenad tidigare innan han åkte till jobbet.

Tar en kortare runda med dom om en stund =) Sen kanske det blir lite godissök för dom inomhus.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0