Första snön är kommen..



Ja när jag var ute och gick med hundarna på promenad, så kom den första snön. Såg några flingor precis innan jag gick ut, men sen slutade det och solen började skina. Så då struntade jag i vantar och allt för varma kläder, tji fick jag! Det började vräka när när vi var på väg hemåt så både vantar och mössa hade behövts. Polly var såklart med och gick och fy vad missnöjd hon var alltså. Hon både lät och såg jätte sur ut =P Knaskatten! När hon såg att vi nästan var hemma gjorde hon världens ryck och for iväg som en missil sen låg hon i trappen en stund och tjurade och kollade ut på snön och alla fåglar, sen gick ut ut igen. Hon är rolig hon!
 
Idag har hundarna fått springa 5 km med Rickard medans jag var i skolan, duktiga hade dom varit tydligen. Sen fick Sigge bära sin klövjeväska på promenaden jag gick på för en stund sedan. Så nu är dom rätt nöjda och trötta för dom har slocknat båda två.
 
Själv har jag tagit hand om disk, haft lite bestyr i tvättstugan och vattnat blommor. Men nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen! Imorgon är det skola och sen är det jobb för hela slanten, jobbar Fredag/Lördag & Söndag så jag vet vad jag ska göra till helgen.
 
På återseende!

Kommentarer
Johanna (joheck)
2012-10-26, klockan 00:02:56

Helt sjukt vilka bra bilder du tar! :O Hur lyckas du?

Jag blir bara mer och mer kär i Polly! Fler bilder på henne tack :D

Svar: hehe men tack snälla du :) jadu, jag har ett väldigt bra objektiv tror jag :D
hihi, ja det kommer fler bilder på min sjukling. Läs mitt nya inlägg som jag snart ska skriva.
linaalgotsigge.blogg.se

Rebecka
2012-10-26, klockan 07:03:40

Den första bilden är alldeles fantastisk! Ja de andra med för den delen men fastnade speciellt för första. Färgerna är helt underbara. Jag tror jag kommer och kidnappar din kamera ;)

Vad duktiga ni är med pojkarna också, ge mig lite motivation tack :P


Svar: Tack så jätte mycket :) Jag är faktiskt nöjd med den bilden, gillar blåmesar dom är så söta :) Haha men DU då din kamera är ju också bra! Du tar ju finare bilder än mig :)
linaalgotsigge.blogg.se

Dessi & Teddie :)
2012-10-28, klockan 11:17:27

Här har vi också fått snö, i massvis! :D

Svar: Oj, det var inte dåligt :D var bor du någonstans?
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0