Frånvaro!!



Ja visst har jag varit en slarver? Utan att blogga, fy på mig! MEN anledningar finns; mycket i skolan, RIKTIGT tråkigt fotoväder och inget speciellt roligt som hänt.

Det som hänt är väl att jag och Rebecka tränade lite agility med hundarna då när jag skrev sist, Sigge var riktigt taggad och DUKTIG! Han bara älskar att träna agility. Trodde att jag skulle få hjälpa honom med slalomet men det tog han alldeles själv som vanligt. Min duktiga grabb!

Igår körde jag även lite lydnad med honom här på gården, känns lite som att det är två steg bakåt där även om han verkligen tycker det är kul så verkar han inte riktigt greppa det. Själv sitter jag lite fast där i lydnadsträsket och vet inte hur jag ska fortsätta eller om jag ens ska fortsätta med det seriöst. Det lockar mig inte längre och det känns så stelt och tråkigt på något vis =P Kanske bara jag som har dålig motivation.

Körde iallafall lite linförighet och lite ställande under gång, det gick iallafall bra men som sagt så saknas glöden liten från bådas sida. Jag MÅSTE verkligen försöka få tag på en lamineringsmaskin så att jag kan fixa rallylydnadsskyltarna som jag så länge har tänkt att fixa. Dom hade den på Netto i Vaggeryd, men den tog slut lika fort som jag kom dit och skulle kolla tror jag. Får försöka ordna det på något vis!
 
Har köpt en ny bädd till Sigge då han inte haft någon ordentlig innan, men tror ni att han använder den? Nej då! Han sover under sängen iallafall och Algot har intagit bädden och skiftar mellan sin egna och den nya bädden. Knasgubbar.

Nu ska hundarna snart få lite mat, sen ska vi ta det lugnt resten av kvällen. Jag har lite skolarbete att fixa också!

Kommentarer
Rebecka
2012-10-10, klockan 21:13:39

Vilka underbara färger det var i första bilden! Synd att du inte fick med hela spegelbilden bara :) Vart är det taget någonstans?

Johanna (joheck)
2012-10-11, klockan 01:04:30

Första bilden är helt fenomenal! Älskar den!

Lydnad som är så kul ;) Hihi, hoppas ni hittar glöden igen, eller en lamineringsmaskin^^


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0