Hej och hallå!


Sigge väntar på att få gå ut!

Ja hej på er igen, jag hinner verkligen inte blogga nu för tiden. Hinner inte fotografera heller för den delen och det är inte kul att blogga utan foton =)

Min tid går åt till att plugga, nästa vecka har jag en inlämningsuppgift, italienska läxa, tre olika prov som jag ska fixa innan lovet. Sen ska man sköta hemmet och träna med hundarna så att dom mår bra, brukar aktivera dom på promenaderna och gömma godis och göra lite tricks.

Nu är iallafall hundarna utslagna då vi har cykla några kilometer med dem så dom är nog ganska nöjda nu, det är faktiskt första gången vi cyklar med dem. Dom var jätte duktiga båda två, Sigge har ju tidigare visat lite missnöje mot cykeln men det gick över förväntan och han sprang så fint bredvid Rickard. Jag höll i Algot som också pinnande på riktigt bra men han var lite missnöjd då han inte fick pinka överallt =P Men jag tror ändå han tyckte att det var roligt, för han sprang på bra. Så detta ska vi göra om snart igen! Det var jätte kul.

Annars idag har vi varit till Jönköping och köpt hundmat och lite annat smått och gott, kunde inte motstå att köpa en döskalletröja till Algot på ÖoB. Han var så söt i den =) Ska försöka fota honom i den.någon dag.

Nu ska jag slappa lite till sedan blir det att laga lite mat, det blir lax och ris och till efterrätt chokladfondant (som jag aldrig tidigare gjort, så det blir spännande)
 
Ciao!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0