Höst men snart vinter!

Här kommer några höstiga bilder på mina grabbar, Algot är smutsig i skägget på första bilden då han drack ut en lerpöl i skogen.
 
Idag har vi tagit oss en tur med Rebecka, Hugo och Fido i skogen, jäklar vad Sigge och Hugo sprang! Dom har inte träffats på länge och var väl glada att se varandra =) Så dom höll på i typ 1 ½ timme och sprang, främst var det Hugo som retade Sigge och sprang iväg från honom med en pinne som Sigge ville ha. Dom är roliga dom där två!
 
Nu är iallafall hundarna trött och jag likaså, man blir trött av att gå i skolan och ständigt ha massor att göra. Kom precis på att jag nu har en uppgift att fixa tills imorgon, pust och suck säger jag bara. Får väl avslutade detta bloggande och göra det med en gång.

Kommentarer
madeleine
2012-10-30, klockan 08:59:55

Sååå vackra bilder och jättefina vovvar! ^^

Svar: Tack så jätte mycket :) Vad glad jag blir!
linaalgotsigge.blogg.se

Hannah & Wille
2012-11-10, klockan 12:15:50

Gud så vackra bilder! Verkligen höstiga :) Jätte söta hundar med ^^


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0