Rååådjuren!

 
Vi har ofta besök av rådjur här på gården och runt huset, nu några dagar i rad så har en rådjursmamma med hennes lite äldre kid varit och smaskat av ekollonen. Dom får gärna besöka oss, jag gillar rådjur dom är faktiskt fina. Först såg jag detta par på våran tomt och sedan på gärdet på framsidan var tre andra rådjur som också brukar vara runt tomten. Så fem stycken rådjur har jag sett idag =P Det är intressant att bo på landet när man är djurintresserad! Dock får dem gärna hålla sig utomhus och inte inne hos oss!

Nu har jag tagit en cykeltur med Sigge som sprang riktigt bra, han var såklart tvungen att krångla lite och springa framför cykeln två gånger vilket jag inte gillar =P Men mestadels skötte han sig faktiskt fint. Har ingen lust att cykla med båda hundarna ännu, får väl ta det som ett framtida projekt.

Nu är jag iallafall färdigpluggad så nu ska jag sätta mig och kolla på TV.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0