Här bor vi och hundarna!


Vardagsrummet


Mer vardagsrum


Bild på matrummet och ut mot köket


Badrum på nerevåningen


Köket


Mer kök


Vedspis


Lilla hallen som gränsar mellan matrummet och stora inglasade hallen. Den byrån som står där har jag fått av farmor och farfar.


Stora hallen på nerevåningen


Mer hall på nerevåningen, den soffan som står där ska målas vit så fort jag får tummen ur...


Hall på övervåningen som inte är färdig, här vet jag inte riktigt vad jag vill göra av. Funderar på korgstolar och ett bord, eller en schäslong eller nått.


Vårat lilla sovrum


Vardagsrum på övervåningen.


Mer vardagsrum på övervåning.


Datarum/kaninrum =)


Sen en liten bild som skulle hamnat längre upp, men det är en bild på vårat matrum.


Sådärja, nu har jag lagt upp några bilder på hur vi bor i vårat nya boende =) Vi trivs riktigt bra, det är verkligen idylliskt och bra här ute.

I helgen har jag haft mamma, farmor och farfar på besök. Det var jätte trevligt och lite vemodigt när dom åkte hem idag. Men träffar dom på Fredag igen då jag och Rickard ska åka upp dit. I Lördags så lagade vi middag och kikade lite på TV här hemma. I går (Söndag) så åkte vi in till Värnamo och åt god middag på restaurang, sen åkte vi hem och åt tårta och bara tog det lugnt =)

Nu ska jag snart ta en runda med hundarna i skogen och se om jag hittar nån svamp.


Kommentarer
Johanna (joheck)
2012-09-05, klockan 00:08:42

Du glömde visa bild på rummet i källaren dit jag och vovvarna ska flytta! =P

Nämen, det är verkligen super fint och väldigt mysigt! Såååå avundsjuk är jag.

Svar: haha, just ja. Men du får ju se det personligt istället när du flyttar in ;)
Tack så mycket, kul att du tycker om det =) Det är himla fint!
linaalgotsigge.blogg.se

Janette
2012-09-09, klockan 14:45:22

Halloj!
Vilka fina bilder på ert nya bo!
Kul att ni trivs, annars hade väl jag fått på moppen?
Kram Janette

Svar: Tackar!
Haha ja det är klart du hade fått. Nejdå, vi är tacksamma för ditt tips!
Kram
linaalgotsigge.blogg.se

Rebecca (rebz)
2012-09-18, klockan 16:49:40

Gud vad fint du har det! Såg bild på huset i något inlägg för ett tag sen. Grymt avis! Ni verkar ha mitt drömhus :P heh

Svar: Tack så mycket! Ja det är ett underbart hus och jag bara älskar det och njuter av varje dag vi bor här =) Hoppas du hittar ditt drömhus någongång i framtiden!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0