Hej!



Nu kommer här en liten uppdatering, har varit lite glest med uppdateringar på senaste tiden, tråkigt nog. Förra veckan var det mycket skola och i Fredags åkte vi till Lindesberg, det blev en trevlig helg. Rickard sprang ett halvmaraton i Nora (duktig som han är) och fick en bra tid trots att han varit sjuk i över en vecka och inte kunnat träna som han velat. Vi åkte hem i skaplig tid i Söndags då jag skulle jobba den natten.

Jag sitter och funderar på att köpa en hundbur, en Mim variocage som är en krocktestad bur som folk verkar vara supernöjda med. Just nu har vi såkallade jeppegrindar till våran bil, och dom sitter verkligen inte bra i bilen då dom skramlar och har sig. Sen så lyckades Hugo få väck grindarna en gång när han satt där och blev frustrerad över att jag och Rebecka gick iväg då flög grindarna all världens väg och ut kom han. Så dom är inte speciellt säkra. Denna mim-bur kostar ett x antal tusen, men jag tror ändå att det är värt pengarna. Jag har åtminstonde en snäll sambo som låter mig köpa buren om jag vill =)



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0