Hösten är här!


Här ovan ser ni några bilder jag tog idag, kosson är en charmknutte vi kallar för älgkalven då han har en lite utstickande färg och ser lite ut som en älg på långt håll =P

Ja det märks verkligen att hösten är här, träden börjar bli gula och röda. Frosten och kylan har anlänt! Så ja det är nog höst nu.

Helgen har varit bra, i Lördags var vi och kollade lite på hundutställningen på hundklubben, sen så åt vi på restaurang med Rickards mamma, Rebecka och Jörgen. Det var inte helt fel! I Söndags firade vi Rickards mamma som fyller år imorgon, så vi tog firandet igår istället då det är fullt upp i veckan för alla.

Idag har jag varit med Rebecka och Janette på Ullared och shoppat lite. Köpte ett stort paket med dentastix, en leksaksräv och hundgodis till mina kära vovvar. Sen var vi även på engelsons som ligger i Falkenberg, där handlade jag bara en spårlina som jag använde idag när jag gick på åkern med Sigge.
 
Imorgon är det skola igen, känns lite halvsurt då jag inte alls har lust med det denna vecka. Överhuvudtaget!

Kommentarer
Johanna (joheck)
2012-09-24, klockan 21:16:43

Jasså kul för er, här är det i stort sätt vinter redan.... Ok, inte riktigt med nästan. Minusgrader i natt och dagarna är inte varma heller med några ynka plusgrader. Jag är redan trött på vintern och den har inte ens börjat än! :( Bor helt fel känner jag... Måste skaffa täcke till Sansa också, dyrt.

Kul att du haft en bra helg i alla fall! Och super fina bilder.

Johanna (joheck)
2012-09-24, klockan 21:17:45

Ojojoj vad glad jag lät i den kommentaren märker jag :O Haha, den tiden på året ;)

Sara
2012-09-25, klockan 12:04:57

Åh, vad kul med gekås! Avis!

Svar: None
linaalgotsigge.blogg.se

Janette
2012-09-27, klockan 18:24:48

Hej du!
Lite höstdeppig kanske?
Kul hade vi i alla fall i måndags på vår shoppingrunda.
Fina foton igen!!!
Kram

Svar: None
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0