Söndag!



Japp Söndag är det, och imorgon börjar vardagen igen. Helgen har bestått av jobb, fika hos Rickards föräldrar och en slapparsöndag.
 
Imorgon ska jag och Rebecka åka till hundklubben och träna lite agility, var ett tag sedan jag tränade nu så det är väl på tiden så vi inte glömmer bort det. Till våren ska jag köpa agilityhinder som jag kan ha här på gården, vet bara inte varifrån jag ska köpa hindrena men det hinner jag väl fundera på under vintern =P
Sedan ska vi fira födelsedagsbarnet Rebecka på kvällen då vi är bjudna hem till henne. Så det blir trevligt!
 
Nu blir det slappa i soffan, hundarna har fått sprungit på åkern och sedan har dom fått käk så nu är dom nöjda och ligger utslagna här bredvid mig.

Kommentarer
Rebecka
2012-09-30, klockan 22:16:18

Åh vilken fin bild på Polly! Älskar att du fick med hennes vackra svans.

Svar: Ja hon är en skönhet, inte så svårt att fota henne ;) hihi!
linaalgotsigge.blogg.se

Johanna (joheck)
2012-09-30, klockan 23:08:11

Härliga bilder! Älskar ljuset och färgerna i dom!

Svar: Tack så jätte mycket! Kul att du gillar dem =)
linaalgotsigge.blogg.se

Melissa
2012-10-08, klockan 20:57:30

Så vackra foton du tar! Vilken kamera har du? Det skulle vara roligt om du ville skriva mer till havanaistidningen! Artikeln du skrev förra gången var uppskattad. :)

Svar: Tack så jätte mycket Melissa! Jag har en Nikon d40, den har några år på nacken. Men köpte nyligen ett superobjektiv (Nikon AF-S DX 55-300mm) som är riktigt bra och prisvärt. Ja det hade varit roligt att skriva något mer för tidningen, vad roligt att förra artikeln blev uppskattad. Du kan väl kontakta mig på min mail: [email protected] så kan vi prata lite mer om det =)
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0