Våran lilla kvällspromenad!


Som vanligt följde Polly med på våran lilla kvällspromenad, hon tycker det är roligt att smyga en bit ifrån mig och hundarna. Då får man ju passa på att fota henne när hon poserar fint på stenar och stockar =P Sen när vi är på väg hemåt så springer hon som en galning och retar hundarna som INTE får jaga henne för mig. Nu är hundarna iallafall nöjda då dom fått leka lite med varandra. Så nu fattas det bara lite käk i deras magar sedan är dom nog rätt nöjda för idag.

Idag kom Rebecka och Janette hit och vi tog oss en liten runda på åkern här hos mig, hundarna lekte som vildar och det var INTE lätt att fota dem. Har dock några foton som jag kanske lägger in imorgon, får se om jag hinner med bloggen imorgon. Dom hade det iallafall väldigt roligt med varandra! Sedan tog vi mänskliga varelser lite fika.
 
Nu blir det käk för hundarna och sedan så blir det vila resten av kvällen, funderar på att göra lite varm choklad till mig själv =)

Kommentarer
Johanna (joheck)
2012-09-28, klockan 20:31:11

Hon är verkligen en modell den där Polly! Blir bara mer och mer förälskad för varje bild du visar <3

Låter som ni haft en jätte mysig dag!

Svar: Ja hon är verkligen underbar =) Vad kul att du gillar henne!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0