Bra avslut på helgen!


Trots jobbhelg så blev det ett bra avslut på helgen, jobbat Fredag och Lördag. Ledig idag Söndag. Jag och Rickard åkte till Jönköping efter att jag vaknat, vi åkte och handlar och köpte hundmat. Vi var också till stadsparken i Jönköping och gick på fågelmuseum och åt god glass när vi njöt av den fina utsikten. Trevlig tur!

Sen på kvällskvisten tog vi en tur med hundarna ut i skogen så dom fick springa av sig, Sigge fick också bada vilket han älskar som ni kan se på bilderna =) Dom får tala för sig själv.

Kommentarer
Lovisa Eriksson
2015-10-03, klockan 10:09:01

Hej! Jag är sugen på att skaffa hund inom det närmaste året, jag har läst på väldigt mycket och kommit fram till att havanais skulle passa mej väldigt bra, underbart temperament, lagom storlek och kan bo i lägenhet.
Detta inlägg läste jag som du skrivit.
http://bichon.ifokus.se/articles/4d713ee0b9cb4622270555d1-manadens-hund-bichon-havanais
Jag kollar mycket på uppfödare och tänkte därför fråga dej vart Joy(och kanske algot) kommer ifrån?
Tacksam för svar, MVH Lovisa :)

Svar: Hej! Havanaisen är en underbar ras och jag skulle inte vilja vara utan en :) Det inlägget på bichon ifokus är en artikel som jag har skrivit då jag är sajtvärd där. Jag äger inte Joy men ser i artikeln att hon kommer från Semlans Kennel. Min Algot kommer från ispärlans kennel som är en jätte bra uppfödare. Väldigt mån om sina valpar och valpköpare :) hoppas du hittar någon bra uppfödare!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0