Helgen som var!


Då var ännu en ledig helg förbi, har varit ute med hundarna och gått, storstädat, storhandlat, hälsat på svärföräldrarna och bara haft det allmänt bra. Denna vecka blir det mestadels jobb och då sker det inte så mycket annat. 
Idag har jag varit och fotat jack russell valparna igen, men dom bilderna fixar jag med imorgon eftermiddag efter att jag vaknat så håll till godo. Dom är så sjukt söta hela högen! Tror inte Janette märker om jag tar en va? Hon har ju så många menar jag ;) 

Sedan gick vi en promenad på ca 7 km tillsammans med en annan vän som har dandie och även en springer spaniel. Var väldigt trevligt om än lite kallt i slutet då regnet bestämde sig för att visa sig iallafall. 

Nästa vecka har jag ledig vecka och då blir det besök hos vår kommande uppfödare, vi ska gå igenom lite pälsvård och sånt som jag vill lära mig. Har ju aldrig haft Algot i utställningspäls då han tidigt fick bettfel och även snedställda framben. Men han är lika fin i mina ögon iallafall :) Resten av veckan blir det möte på jobbet och en tripp till ullared med svärmor och svägerska. Sen blir det hundfri helg då jag åker till mamma och pappa ensam utan både Rickard och hundarna. Ska hämta däck så då får dom inte plats i bilen. 

Nu blir det till att slappa resten av kvällen! 

Höres!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0