Sammanfattning av sommaren!


Här ovan är det bilder från min och Rickards tripp till Idre som vi gjorde vecka 28, var väl inte det bästa vädret men det är alltid skönt att komma iväg lite. Hundarna var såklart med och vi hade hyrt stuga i Idre. Var väldigt fina omgivningar och nipfjället var det bästa då det var så lättillgängligt att ta sig ut på fjället då det är bilväg ända upp på fjället i princip. Så där var vi flera gånger och gick runt. Var extremt mycket renar överallt och dom sprang på vägerna och stoppade upp trafiken =) Kan verkligen tänka mig att återvända till Idre igen.

Veckan efter så åkte vi till Dalarna med Rickards familj och först åkte vi till Rättvik där vi hade hyrt stuga. Då fick hundarna vara hos mina föräldrar då vi tänkte göra lite utflykter, var jätte fint väder och vi hade himla tur med vädret hela veckan. Vi besökte bland annat dalahästtillverkningen i Nusnäs och så var vi var på Orsa björnparkoch gick. På torsdagen åkte vi ner till Kloten och det kändes skönt att byta stuga då den i Rättvik var så liten för 5 vuxna och två barn, stugorna i Kloten är väldigt rymliga och bra. Vi hämtade även hundarna i Lindesberg hos mina föräldrar så fick dom vara med och avsluta semestern med oss. Dom skötte sig ypperligt med barnen och dom var väldigt lugna. Vi hälsade på Rickards mormor i Söderbärke och så var vi även i Ludvika och shoppade. Så vi hade en lyckad semester måste jag säga =)

Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, men sist jag försökte uppdatera så strulade det bara och då tröttnar man rätt fort.

Idag har jag varit och fotograferat jack russell valpar som är 4 veckor hos Janette på Sjöbolyckans kennel, så dom bilderna tänkte jag lägga upp imorgon.

På återseende!
 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0