Valpar



Blev ett litet besök på kennel Vip-Win´s i Måndags där Lotta har två kullar med valpar, eller ja den ena kullen som visas ovan är leveransklara och ett av syskonen har redan lämnat. Tiken som är den mer strävhåriga av dom stannar på kenneln och den andra valpen har redan ett hem. Kul att träffa dessa godingar och få fota dom i exemplariskt fotoväder. Inte för soligt och inte för mörkt!

Annars så har det varit fullt upp med bland annat jobb och sedan en tripp till Finland som jag och min mamma gjorde förra veckan. Så man var lagom trött i Söndags när jag kom hem efter att först ha åkt från färjan i Stockholm till mamma och pappa i Lindesberg för att sedan åka hem till Småland igen. Måndagen var inte mycket bättre då jag var trött även då, plus att jag nu jobbat två nätter.

Hundarna är halvt utslagna i denna värmen, det märks att dom blir påverkade av det.
Lite nytt är att vi näst nästa helg ska iväg och träffa en uppfödare av en annan ras än havanais och jack russell, men mer om det sedan ;) Det är inget bestämt ännu att det blir en valp av den rasen men det lutar åt det, men vill gärna träffa lite vuxna hundar av rasen innan. Men tror det är en ras som passar oss annars och med det jag vill göra :) Ni får hålla lite till godo!
 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0