Hejdå November!

Hej!

Här kommer sista inlägget innan klockan slår 24 och därmed börjar December månads första dag. Om jag hinner skriva inlägget innan vill säga. December är mon favoritårstid, advent, glögg, lussebullar, julklappar, pepparkakor, ljus med mera med mera. Har alltid älskar julen och allt som hör till.

Senaste tiden har det inte hänt särskilt mycket, har blivit en hel del skogspromenader med grabbarna som vanligt. Senaste dagarna har jag dock legat sjuk i förkylning så då har jag tagit bilen ut i skogen så jag bara kan släppa dom så dom får springa av sig lite energi. Men dom är duktiga mina killar som tar det lugnt när det behövs.

Fick bli en gammal snöig bild på Polly i detta inlägg, Polly som nu är 10 år gammal blir alltid så röd och burrig på vintern. Min fina kisse!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0