Små huliganer!



Valparna är nu dryga 7 veckor och under nästa vecka så börjar dom flytta till sina nya hem, alla har fått nya familjer vilket är toppen =) Vi kommer nog hinna fotografera valparna en sista gång innan dom flyttar och det får bli på måndag efter att dom veterinärbesiktigas, så kanske är dom lite trötta då efter den utflykten? Borde väl få bra kort då? Fast nja, det är jack russell valpar vi talar om så det är väl tveksam =P haha

Kom precis in med hundarna efter en kort runda, de är rätt trötta av den här värmen som är nu så det blir inga längre rundor. Man kan inte tro att det är mitten av September, för det är typ högsommarvärme utan. Dom som känner mig vet att jag inte är något fan av sån här värme, så jag hoppas snart på lite höst, får dock gärna bli en solig höst =)

Nu ska jag göra lite nytta, sen lite senare blir det till att träna lite apportbock med Sigge, hundkraken ska klara av att hålla apportbocken några sekunder innan denna månad är över! Så är det bara!
 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0