Helg!


Då var helgen snart över och inte har det hänt så speciellt mycket då jag har dragit på mig en förkylning, en konstig sådan då jag emellanåt är pigg och sen blir jag jätte hängig så det går verkligen upp och ned.

I går Lördag så bjöd vi hem familjen på Rickards sida och åt lite mat och fikade här, var mycket trevligt att dom kom hit. Tuva-Li och Sigge lekte för fullt och hade dragkamp, jätte kul tyckte Sigge då det är hans favorit lek.

Idag ska vi iallafall försöka röja på uteplatsen och klippa ner buskar och rensa ogräs, vi har inte suttit där ute mycket alls i sommar så det ser förjäkligt ut där. Får väl hoppas det blir en fin sensommar och höst då så man kan utnyttja den lite. Ska hägna in till hundarna också så dom får lite mer att gå på också.

Annars idag så ska vi till svärföräldrarna och fika på eftermiddagen.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0