Nya utmaningar

 
 
Snart höst känns det som när man ser ljungen skifta färg till fint lila, har inget emot hösten så länge det inte regnar hela tiden. Så jag önskar mig en solig och fin höst. Hundarna också tror jag! 
 
Lagom till hösten passar jag på att skifta jobb, den första September börjar jag ett nygammalt jobb som fastanställd. Har varit fastanställd sedan i våras men har haft ett vikariat på en tjänst där jag jobbat på olika ställen i kommunen. När den tjänsten skulle löpt ut nästa år hade jag visslingar haft en anställning och en trygghet i form av lön men inte vetat var jag skulle ha varit. Så nu har jag fått fast jobb på ett av dom ställena jag varit på under mitt vikariat. Skönt att ha en tillhörighet :)
 
Idag är det ledig dag och den börjar vi med att inte göra ett dugg. Sedan får det bli promenad med grabbarna. Hade en tanke om att gå ut i skogen och plocka blåbär men får se om jag har lust med det senare. 
 
 

Kommentarer
Towe
2016-03-29, klockan 19:57:44

Hejsan! Kunde hitta ifall du hade någon mejl så jag frågar här istället! Jag har en blogg och håller på att skriva ett inlägg om agility. Hittade en jätte fin bild på Google på din hund Algot när han hoppar ett hopphinder. Undrar ifall jag får låna den bilden till mitt inlägg under texten hopphinder? :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0