Gröna fingrar


Är inget som jag ärvt från min mamma direkt. Jag tar död på det mesta men har ändå blivit lite duktigare på senare år då jag har insett att man måste anstränga sig lite för att få fina blommor.

BIlderna ovan är från mina föräldrars trädgård, den är välskött och innehåller MASSOR med olika blommor. Dessa är bara ett fåtal av dom jag fotade i helgen. Har haft en mycket trevlig helg i Lindesberg. I Fredags så var vi på Plantmarknaden jag, mamma och Rickard, vi fikade och kollade på alla fina blommor. Sedan så grillade vi på kvällen och farfar kom också vilket var mycket trevligt! I Lördags var vi på utflykt och mamma och pappa var hundvakt åt hundarna, men mer om det i ett senare inlägg =)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0