Lycka till i livet era små huliganer!



Här kommer 8-veckors bilder på valparna och det är därmed de sista bilderna på denna kull =) Har varit roligt att följa dem under dessa veckor, se dom utvecklas till små individer. Tycker man tidigt ser på jack russell valpar vad dem har för personligheter men även hur det ändras en aning med tiden. Nu får vi vänta drygt 4 veckor tills nästa kull blir modeller, de två tikarna som föddas igår.

Idag har jag och hundarna varit vid fågeldammarna och gått en sväng, är så glad att jag lagt ner mycket tid på Sigge och inkallning, han är en liten stjärna på inkallning för det mesta faktiskt. Algot däremot är segputten själv och det är en riktigt liten Alfons Åberg i honom "Jag ska bara...." . Kan bli lite tröttsamt ibland men ja han är nu snart 8 år så han får vara precis som han är fortsättningsvis också =P Men har verkligen lärt mig saker av mina två nuvarande killar, vad jag ska träna extra mycket på när valpen väl kommer.

På tal om kommande valp, så ska snart tiken som blir mamma till kullen hälsotestas, tror närmare bestämt det var på Fredag. Så nu får vi hålla tummarna att det går vägen och att hon börjar löpa i Oktober.

Nu ska vi snart åka och storhandla och även handla present till svärmor som fyller år till helgen.
Ha det!
 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0