Sockerbitar..



Nu är valparna 6 veckor och dom blir svårare å svårare att fotografera kan jag säga, livliga små yrväder! Men det är kul med lite action i bilderna =) Det är ett gäng supersociala valpar så deras nya ägare kommer nog bli mycket nöjda, det är enbart den lurvige lille hanen som är otingad, men det dröjer nog inte innan han får ett nytt hem han också så fin som han är.

Blir ett snabbt inlägg då jag ska ta sista svängen med hundarna nu och sen blir det sängen, ska upp relativt tidigt imorgon så får försöka lägga mig i tid. Ska ju till Växjö och träffa vår kommande uppfödare, ska bli trevligt =) Om än trist att åka alla de där milen ensam, men får väl vänja mig då jag ska åka 30 mil enkel resa på Fredag hem till mina föräldrar.

Ska försöka få med mig kameran imorgon och fota om jag får chansen.
Hörs!
 

Kommentarer
Karin
2016-09-08, klockan 07:11:57

Tack för besöket. Jag ser redan fram mot nästa gång!

Svar: Samma här! Ska bli så spännande vad som händer här framöver!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0